Spory mezi spotřebitelem (Vámi) a poskytovatelem či zprostředkovatelem spotřebitelského úvěru ze smlouvy o úvěru lze také řešit mimosoudní cestou prostřednictvím Finančního arbitra (www.finarbitr.cz). Řízení před Finančním arbitrem se řídí zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi.
Spory mezi spotřebitelem (Vámi) a poskytovatelem či zprostředkovatelem spotřebitelského úvěru ze smlouvy o úvěru lze také řešit mimosoudní cestou prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se řídí zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Inkasní agentura Cash Collectors Servicing s.r.o může zprostředkovat dohody pro následující poskytovatele spotřebitelských úvěrů: Česká spořitelna, a.s., ANO spořitelní družstvo, DIRECT pojišťovna, a. s., Československá obchodní banka, a.s., Fincentrum, a.s., Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s., s Autoleasing, a.s., Raiffeisenbank, a.s., Vodafone Czech Republic, a.s., CentroNet, a.s., Wüstenrot – stavební spořitelna a.s., Stavební spořitelna České spořitelny, a.s., Českomoravská stavební spořitelna, a.s., Zaplo Finance s.r.o., Twisto payments a.s., Komerční banka, a.s., MONETA Money Bank, a.s.
Reklamační řád společnosti Cash Collectors Servicing s.r.o ke stažení zde.